پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226865
شروع عمليات اجراي شبکه فاضلاب شهري در شهر باباحيدر
تاریخ انتشار : 1395/08/09
نمایش : 1154
شهردار شهر باباحيدر از جدول بندي معابر و کوچه هاي شهري، واگذاري حمل و نقل جمع آوري زباله به بخش خصوصي، عمليات اجراي شبکه فاضلاب شهر، زمين جهت دفع زباله و ايجاد پارک درقبرستان قديم خبر داد.
سيدقاسم مرتضوي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود: عمليات جدول گذاري معابر شهر باباحيدر در کوچه ها و معابر با هدف افزايش خدمات شهري و جلب رضايت عمومي در حال اجرا است.
 
شهردار باباحيدر از اجراي عمليات گسترده جدول گذاري در سطح شهر باباحيدر خبر داد و گفت: بهسازي و جدول گذاري معابر نيازي ضروري و کار زير بنايي است و اکثر خيابان ها و معابر نياز به زيرسازي و اقدامي اساسي دارد.
 
وي اظهار کرد: بهسازي معابر و تعويض جداول مستهلک خيابان ها و کوچه هايي که عمر بالايي دارند و همچنين جدول گذاري در کوچه هاي فاقد جدول علاوه بر زير بنايي بودن در زيبايي شهر نيز تأثير زيادي دارد.
 
شهردار باباحيدر افزود: عمليات جدول‌ گذاري در تمام خيابان ها و کوچه‌هاي باباحيدر که داراي مشکل هستند همچنان ادامه خواهد داشت و تمام مراحل عمليات همراه با نظارت دقيق جهت حسن اجراي کار صورت گرفته تا اين عمليات با کيفيت و سرعت بيشتري به اجرا و به بهره برداري درآيد و موجبات رضايتمندي شهروندان فراهم شود.
 
مرتضوي هدف از اجراي اين طرح را ارتقاي سطح کيفي معابر، افزايش خدمات رساني به شهروندان و بهسازي مناظر شهري عنوان کرد و ادامه داد: تسهيل در تردد و عبور و مرور، ساماندهي و زيباسازي فضاهاي شهري و مناسب سازي پياده روها و جداول حاشيه خيابان هاي شهر از ديگر اهداف اجراي اين طرح است.
 
وي خاطر نشان کرد: تاکنون 10 هزار متر از معابر و کوچه هاي شهري جدول بندي شده اند و زير سازي کوچه ها قبل از آسفالت در حال اجرا است.

شهردار باباحيدر در پايان از زحمات دکترکاظمي نماينده مردم شهرستانهاي اردل فارسان کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي، حاج آقاياوري امام جمعه بخش باباحيدر، مهندس طاهري فرماندار شهرستان فارسان، شوراي اسلامي شهر باباحيدر، بخشدار و ادارات سطح شهر که همکاري داشتند قدرداني کرد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html